Ved å følge tradisjonen med Ganadipathy Tulsis Jain Engineering College ved å tilby nye spesialisering innen ingeniørfag, ble Institutt for informasjonsteknologi startet i 2001 med sikte på å formidle kunnskap i toppmoderne teknologier innen informasjonsteknologi. Avdelingen er for tiden ledet av fru Jothi Lakshmi, en lærer selv. I fotsporene til de tidligere hodene tar den overordnede lederen videre avdelingen for å nå nye høyder. Avdelingen har et team av dynamiske, unge og dedikerte medarbeidere, med spesialisering på mange områder. Alle medlemmer av TEAM IT deler troen på at IT er et verktøy, hvis det brukes effektivt, kan kvaliteten på alle aktiviteter utføres. Som et første skritt er det tatt opp et prosjekt for å automatisere alle administrative aktiviteter, og hele prosjektet blir gjort ved hjelp av tjenestene fra avdelingsstabene. I nær fremtid kan avdelingen ha post-Graduate-kurs. FORMÅL: Å utvikle et mini-prosjekt etter de 12 oppgavene som er oppført nedenfor. 1. Å utvikle en problemstilling. 2. Utvikle et IEEE-standard SRS-dokument. Utvikle også risikostyring og prosjektplan (Gantt-diagram). 3. Identifiser brukstilfeller og utvikle bruksmodellen. 4. Identifiser forretningsaktivitetene og utvikle et UML Aktivitetsdiagram. 5. Identifiser de konseptuelle klassene og utvikle en domene modell med UML Klassediagram. 6. Bruk de identifiserte scenariene til å finne samspillet mellom objekter og representere dem ved hjelp av UML-interaksjonsdiagrammer. 7. Tegn statisk diagramdiagram. 8. Identifiser brukergrensesnitt, domeneobjekter og tekniske tjenester. Tegn det delvis lagrede, logiske arkitekturdiagrammet med UML-pakkediagramnotasjon. 9. Implementer Tekniske tjenester laget. 10. Implementer Domain Objects-laget. 11. Implementer brukergrensesnittet. 12. Tegn komponent - og distribusjonsdiagrammer. 18 Foreslåtte domener for Mini-prosjekt. 1. Pass-automatiseringssystem. 2. Bokbank 3. Eksamenregistrering 4. Lagervedlikeholdssystem. 5. Online kursreservasjonssystem 6. E-ticketing 7. Programvarepersonalstyringssystem 8. Kredittkortbehandling 9. E-bokstyringssystem 10. Rekrutteringssystem 11. Utenriks handelssystem 12. Konferanseledelsessystem 13. BPO Management System Klikk på under linker for å laste ned manuelle relaterte innlegg: CS2357 2 kommentarer: kan du gi kodingen i Java eller visuell grunnleggende for lager vedlikeholdssystem. kan du gi dokumentet eller kodingen i innebygd c for atm sikkerhetssystem Legg inn en kommentar LAB MANUAL Søk i denne bloggen LAB MANUAL Blog ArchiveStock VEDLIKEHOLDSSYSTEM 1.Objektiv: Å gi en komplett versjon av et lagerstyringssystem og forvalte hele lagerstyringsprosessen av et selskap. 2.Scope av prosjektet: For å sikre bærbarhet og dermed kompatibilitet. For å sikre at systemet vårt beveger seg i tide, dvs. det muliggjør vedlikehold, oppgraderinger og periodiske sikkerhetskopier av utviklet og autorisert personell. For å programmere systemet ved hjelp av riktig design, applikasjon, plattform og programmeringsspråk. 3.Projektbeskrivelse: Lagerbehandler har rettigheter og kontroller for å logge inn i programvaren ved å skrive inn brukernavnet og gyldig passord. De analyserer hvilke varer som er neede, hva er de utgåtte og de gamle. Deretter fjerner han de gamle varene ved å selge det med tilbud. Da vil han eliminere de utløpte varene fra guddomen. Deretter forbereder han listen over varer som er nødvendig for kundeservicen. Deretter ringer han firmaet for tilbud. Etter å ha mottatt sitatene fra firmaet, velger lagerbeholdningen det beste tilbudet. Deretter kjøper lederen de nødvendige varer fra det tilsvarende firmaet. Etter levering av alle varene av selskapets leder og salgssjefen betaler alle sine betalinger med skatt. Dermed selger lagerbeholdningen varene til mange kunder og oppdaterer alle detaljene i databasen. Ved å behandle disse trinnene, forvalter lagerbeholdningen bestanden som er tilgjengelig i gudstaden. 4. KRAV: (a).FUNKSJONSKRAV: KRAV: 1.Login: Innlogging oppnås av lagerbehandleren. 2.Analyse av varer: Finne utgåtte varer Finne de eldre og selge med tilbudspriser 3.Preparing the List: Liste over varer eller gjenstander som trengs er forhåndsbehandlet av lagerbehandleren. 4.Got Quotations: Stock manager får sitatet fra selskapets leder. 5. velge det beste: Stock manager velger de beste sitatene. 6.Kjøp varene: Lagerforvalter kjøper godt fra bedriftslederen. 7. Leveringsforsikring Betaling: Levering av varer av nødvendig firma og betaling avregnet av aksjeforvalteren. 8.Update: Det utføres av lagerbehandleren i databasen. 2. ANALYSE: Analyser kravene om den gir riktig operasjonsutgang og utfører oppgaven. 3. DESIGN: Prosjektleder skal utforme oppsettet av prosjektet før man skal gjennomføre tidsallokering, kostnadsfordeling og personalallokering vil komme under designprosessen. 4. IMPLEMENTERING: Etter å ha omtalt alle diagrammene, må vi generere kode for hvert diagram, dvs. fra usecase til distribusjon. 5. TESTING: Avteer å implementere diagrammet med domenespråk, vi må teste spesielle prosjekter. 6. VEDLIKEHOLD: Systemet bør lett oppdateres. Systemet bør utnytte den utskiftbare plug-insprogramvaren som ble utviklet, bør opprettholde kostnad og tidsplan for prosjektet. (b). IKKE-FUNKSJONSKRAV: Ikke-funksjonelle krav definerer behovene i form av ytelse, logiske databasekrav, designbegrensninger, standardoverholdelse, pålitelighet, tilgjengelighet, sikkerhet, vedlikeholdsevne og overførbarhet. Jeg. Ytelseskrav: Ytelseskrav definere akseptable svartider for systemfunksjonalitet. Lastetiden for brukergrensesnittskjermene tar ikke lenger enn to sekunder. Innloggingsinformasjonen skal bekreftes innen fem sekunder. Spørsmål skal resultere innen fem sekunder. ii. DESIGN CONSTRAINTS: Programvaren skal være et standard system som kjører i et Windows-miljø. Systemet skal utvikles ved hjelp av rasjonell bedriftspakke. iii. Pålitelighet: Angi de nødvendige faktorene for å fastslå den nødvendige påliteligheten til programvaresystemet ved leveringstidspunktet. iv. TILGJENGELIGHET: Systemet skal ha en tilgjengelighet på 99,99. v. PORTABILITET: Systemet skal være ekstremt via USB-stasjonen. Systemet skal være enkelt å migrere eller sikkerhetskopiere via en annen brukstasjon. vi. HOLDINGSBARHET: Systemet skal utnytte utskiftbare plugins. Systemet skal enkelt oppdateres for reparasjoner og patcher. Systemet skal være enkelt å oppgradere. (c).HARDWARE KRAV: 1. Prosessor 8211 Intel Pentium IV-2.0 GHz. 2. Maskinvare 8211 40 GB. 3. RAM 8211 512mb 4. DVD RAM 8211 1 nos. (d).SOFTWARE KRAV: 1. OS 8211 Windows XPvista. 2. Front End Tool 8211 Rational Rose Enterprise suite. 3. Back End Tool 8211 Oracle 10i. 5. MODUL BESKRIVELSE: i. LOGG INN: Påloggingen brukes til kundens sikkerhet. Kunden logger inn med brukernavnet og passordet til kunden. Analyse: Lagerbeholdningen analyserer lagerene. Han identifiserer de gamle aksjene og utgåtte varer og også listen over elementer som trengs. Gammel lagerbeholdning: Lagerbehandleren sletter de gamle varene ved å selge den til en tilbudspris. Ordreforberedelse: Lagerforvalteren forbereder listen over varer som skal kjøpes. Deretter ringer han selskapet for sitater. Sitat: Lagerbehandleren kaller selskapet for sitater. Etter mottak av sitatene fra selskapet velger aksjeansvarlig sitatet. Innkjøp: Lagerforvalteren kjøper de nødvendige varer fra det tilsvarende firmaet hvor tilbudene er valgt. Betaling: Lagerbeholdningen betaler regninger sammen med skatten og varene leveres av bedriftslederen. 6. DOMAIN MODEL: En domenemodell er en visuell fremstilling av konseptuelle klasser eller ekte situasjonsobjekt i et domene. I objektorientert analyse er domenemodellen den viktigste. Det illustrerer konseptet i domenet. Det fungerer som en kilde til inspirasjon for å designe noen programvareobjekter. Forholdet mellom aksjeforvalteren og kunden er kjøp av varene gjennom salg av rabattforbud. Forholdet mellom lagerforvalteren og bedriftsforvalteren er å gi forsterker få sitater for kjøp av varer. 7.PARTIAL LAYERED ARCHITECTURE: Sequence Diagram er et interaksjonsoversikt diagram. Den gir et stort bildeoversikt over hvordan et sett med interaksjoner er relatert når det gjelder logikk og prosessflyt. Denne Partial-lagarkitekturen viser grensesnittet til sekvensdiagrammet, her viser administratoren grensesnittet ved å vise skuespillerens symbol. 8.LOGISK ARKITEKTUR: Den logiske arkitekturen er storskala organisering av programvare klasse i pakker, subsystem lag. Det kalles som den logiske arkitekturen fordi det ikke er retning om hvordan disse elementene blir distribuert på forskjellige operativsystemer. 9.RISKAKTIVITET: Det er vanskelig å selge de gamle eller utgåtte produktene. Det er også vanskelig å finne de utgåtte. Hvis vi kjøper billig produkt og etter en gang kan det oppstå prisfall. I dette tilfellet må lagerbehandleren møte tapet. 10.GANTT CHART: Det er en type bardiagram som beskriver prosjektplanen. Det illustrerer start - og sluttdatoen til terminalelementet og noe mer element i prosjektet. 11.POST - FUNKSJON OG PERFUNKSJON: LOGG INN Pre-funksjon: Brukernavnet og passordet må oppgis. Post-funksjon. brukernavnet og passordet er sjekket for validering. ANALYSE: Prefunksjon. Antall varer tilgjengelig Postfunksjon. Forbereder den endelige listen over varene som skal bestilles, basert på tilgjengelighet. LAGREGULERING: Forhåndsfunksjon: Tar listen over eldre aksjer. Post-funksjon. Clearing den eldre aksjen på tilbud og rabatt salg. ORDERLISTE PREPARASJON: Pre-funksjon. Opprette en liste over varer som skal bestilles basert på krav. Post-funksjon. Sende listen til selskapet. KONTAKT: Pre-funksjon. Å få ordren fra lagerbehandler og forberede sitat for bestilte varer. Post-funksjon. Sende sitatet utarbeidet til lagerbehandleren. KJØP: Pre-funksjon: Velger det beste tilbudet basert på billigere priser. Post-funksjon. Innkjøp av varene basert på tilbudt utvalgt. LEVERING OG BETALING: Pre-funksjon. Få forhåndsbetaling fra lagerbeholdningen. Post-funksjon. levering av varer til aksjeforvalteren etter forskuddsbetaling. UPDATE DATABASE: Pre funksjon. Rydde de eldre postene i databasen. Post-funksjon. oppdatering av databasen etter nytt kjøp. 12.UML PAKNING DIAGRAM: Et UML pakke diagram gir en måte å gruppere elementer. Et UML-pakkediagram kan gruppere noe klasser. andre pakker i svært vanlig. En UML-pakke er et mer generelt konsept enn bare en java-pakke eller navneplass, gjennom en UML-pakke kan vi representere disse og mer. Fremover pilen fra lagerbehandleren til kunden. 13.TECHNICAL SERVICE LAYER: Dette viser samspillet mellom aktørene eller objektene i sekvensdiagrammet. Fremoverpilen fra lagerbehandleren til kunden refererer til selgeren. Lagerbehandler analyserer at de gamle aksjene er der og hva som trengs. Administratoren oppdaterer databasen. Lagerbehandler kjøper varene fra bedriftslederen. Deretter sender sjefen sjefen til lagerbehandleren. 14.DOMAIN OBJECT LAYER: Etter komponere teknisk service lag fra delvis arkitektur. Siden de skal generere koding i JAVAVB. Prosjektdomenet er opplevd under javavb ved hjelp av Rational Rose Software Suit. 15.USER INTERFACE LAYER: I brukergrensesjiktet viser grensesnittet med sekvensdiagrammet ved å endre sekvenssymbolet. Sekvenssymbolet erstattes av skuespillersymbolet som viser grensesnittet mellom sekvensdiagrammet. UML USECASE DIAGRAM: Uml gir brukeskilt diagram notasjon for å illustrere navnene på bruk saken og forfatter forholdet mellom dem. Bruk saksdiagram og saksforhold er sekundær i bruk tilfelle arbeid bruk saks tekst dokument. UML-SIKKERHETS DIAGRAM: UML-SIKKERHETSDISAGRAM: UML-STATISTIKK DIAGRAM: UML-AKTIVITETS DIAGRAM: UML-UTLØPSDISAGRAM: GENNEMFØRELSE: KONKLUSJON: Å gi en komplett versjon av et rekrutteringssystem for å administrere hele rekrutteringsprosessen av en organisasjon til en delt service konsepter. 2.SKOPP AV PROJEKTET: For å sikre bærbarhet og dermed kompatibilitet. For å sikre at systemet vårt beveger seg med tid (dvs. e) tillate vedlikehold, oppgraderinger og periodiske sikkerhetskopier av utviklet og autorisert personell. For å programmere systemet ved hjelp av riktig design, applikasjon, plattform og programmering. Veksten i rekrutteringen på Internett har vært drevet av kombinasjon av faktiske kostnadsbesparelser i rekrutteringsprosessen, økt brukervennlighet og effektivitet for arbeidstakeren sammen med en forbedret opplevelse for kandidater. Dette programvaresystemet reduserer byrå og prosesskostnader, øker hastigheten til å ansette, forbedrer produktiviteten og kandidatkvaliteten. Dette prosjektet på Internett-rekruttering er et nettbasert nettsted der arbeidssøkere kan registrere seg på nettet og søke på jobb og delta på eksamen. Dette programvareproduktet har fasiliteter, hvor presumtive kandidater kan laste opp sine curriculum vita og søke om jobber som passer dem. Et funksjonelt krav definerer en funksjon av et programvaresystem på komponenten. En funksjon er beskrevet som et sett av inout, oppførsel og utgang. Systemet skal ha kravene til prosjektet. Utvikleren skal utarbeide prosjektets krav. Den skal forberede kravene som er behov for programvaren. Analyser kravene om det gir riktig operasjonsutgang og utfører oppgaven. Prosjektleder skal utforme prosjektets utforming før man skal gjennomføre tidsallokering, kostnadsfordeling og personalallokering vil komme under designprosessen. Etter å ha omtalt alle diagrammene, må vi generere kode for hvert diagram, dvs. fra usecase til distribusjon. Avteer å implementere diagrammet med domenespråk, vi må teste spesielle prosjekter. Systemet bør enkelt oppdateres. Systemet bør utnytte de utskiftbare plugins som utviklet skal holde kostnad og tidsplan for prosjektet. (b). IKKE-FUNKSJONSKRAV: Ikke-funksjonelle krav definerer behovene i form av ytelse, logiske databasekrav, designbegrensninger, standared overholdelse, pålitelighet, tilgjengelighet, sikkerhet, vedlikeholdsevne og bærbarhet. Jeg. Ytelseskrav: Ytelseskrav definere akseptable svartider for systemfunksjonalitet. Den totale tiden for brukergrensesnitt-skjermene vil ikke ta mer enn to sekunder. Innloggingsinformasjonen skal avklares i løpet av sekunder. Spørsmål skal resultere innen fem sekunder. ii. DESIGN CONSTRAINTS: Programvaren skal være et standard system som kjører i et Windows-miljø. Systemet skal utvikles ved hjelp av rasjonell enterprise suite og Oracle 10i database. Angi de nødvendige faktorene for å fastslå den nødvendige påliteligheten til programvaresystemet på leveringstidspunktet. Systemet skal ha en tilgjengelighet på 99,99. Systemet skal være ekstremt via USB-stasjonen. Systemet skal være enkelt å migrere eller sikkerhetskopiere via en annen brukstasjon. Systemet skal utnytte utskiftbare plugins. Systemet skal enkelt oppdateres for reparasjoner og patcher. 1. Prosessor 8211 Intel Pentium IV-2.0 GHz. 2. Maskinvare 8211 40 GB (segate) 3. RAM 8211 512mb 1. OS 8211 Windows XPvista. 2. Front End Tool 8211 Rational Rose Enterprise suite. 3. Back End Tool 8211 Oracle 10i. I dette prosjektet har vi definert forskjellige moduler for å aktivere RECTUITMENT-systemet i vellykket mannner. Modulene i dette prosjektet er: 2. Jobbsøkere (kandidater) Administrator har full autoritet over nettstedet. Han kan vise alle registrerte brukere og har muligheten til å slette dem. Han kan redigere nettsidene og oppdatere dem. Heshe kan også se alle bedriftsopplysningene. En kandidat kan registrere seg etter registrering, han vil bli sendt til sin hjemmeside. Her kan han oppdatere sin profil, endre passord og se eksamensdetaljer og bedriftsinformasjon. Et selskap kan registrere seg selv, gjennomføre undersøkelser på Internett, godkjenne eller ikke godkjenne kandidater som deltar i eksamen og gi forvirring om de valgte kandidatene. En domenemodell er en visuell fremstilling av konseptuelle klasser eller ekte situasjonsobjekt i et domene. I objektorientert analyse er domenemodellen den viktigste. Det illustrerer konseptet i domenet. Det fungerer som en kilde til inspirasjon for å designe noen programvareobjekter. 7: PARTIAL LAYERED ARCHITECTURE: Sequensdiagram er et interaksjonsoversiktdiagram. Det gir et stort bildeoversikt over hvordan et sett med interaksjoner er relatert mellom logikk og prosessflyt. Denne Partial-lagarkitekturen viser grensesnittet til sekvensdiagrammet, her viser administratoren grensesnittet ved å vise skuespillerens symbol. Den logiske arkitekturen er storskala organisering av programvare klasse i pakker, delsystem lag, det kalles logisk arkitektur fordi det er ingen retning om hvordan disse elementene vises på forskjellige operativsystem. Risikostyring blir i økende grad sett på som hovedaktivitetene til prosjektledere. Det innebærer å forutse risikoer som kan påvirke prosjektplanen eller kvaliteten på programvaren begynner å utvikle seg og ta tiltak for å unngå disse risikoene, RISIKOAKTIVITET som ii. Risikoanalyse iii. Risikoplanlegging iv. Risikoovervåking Det beskriver tidsplanen for planleggingen å fullføre tilsvarende og etter ferdigstillelse av kjerneprodukt, Hva er tiden som er tatt for prosjektets handling av kjerneprodukt. 11: POSTFUNKSJON OG FORFUNKSJON: 1. KANDIDATREGISTRERING: FORFUNKSJON: Canditate skal registrere seg ved å gi brukernavn og passord. POST-FUNKSJON: Gå inn i informasjonsskjemaet for canditate, så skal candita legge inn personopplysninger, kvalifikasjoner etc. PRE-FUNKSJON: Admin sender svaret til kandidaten med registreringsnumre. POST-FUNKSJON: Kandidaten kan motta posten fra admin og få registernummeret. PRE-FUNKSJON: Kandidat skal gitt registeret som brukernavn og samme passord som allerede er oppgitt mens du registrerer deg i hisher-kontoen. POST-FUNKSJON: Gå inn i programvaren for å delta i egnethetstesten. Det vil vise hjemmesiden. 4. TEKNISK TEST: FORFUNKSJON: Kandidat skal delta i testen som gjennomføres på nettet. POST-FUCTION: Send svararket til admin. 5. RESULTATVERIFIKASJON: PRE-FUNKSJON: admin skal korrigere svararket som er sendt av kandidaten. POST-FUNKSJON: Admin skal velge kandidaten på basis av hans. her-prosess og sende rapporten til den aktuelle kandidaten (valgt kadidat). PRE-FUNKSJON: Admin skal oppdatere administrasjonsverktøyene og bedriftsinformasjonen til de respektive kandidatene. POST-FUNKSJON: Oppdateringen er korrekt visning på skjermen mens brukeren (kandidaten) blar gjennom den aktuelle nettsiden. 7. DIRECT HR INTERVIEW: PRE-FUNKSJON: Organisasjonen bør sjekke sertifikatene (hvis gyldig eller ikke). POST-FUNKSJON: Direkte spørsmål blir skutt ut til den aktuelle kandidaten. 8. OPPLYSNINGER OM OPPLYSNINGER OM OPPLYSNINGER: PRE-FUNKSJON: Organisasjonen skal sende konformasjonsbrevet til den valgte kandidaten. POST-FUNKSJON: Kandidaten bør motta avtaleoppdraget med hisher-innlegg. 12: UML PAKNINGS DIAGRAM: Et pakkediagram gir en måte å gruppere elementet på. Her har vi gruppert de seks hovedelementene i programvareprosjektet gruppert i bestillingsregisteret, logg inn, serach book. It går til oppdatering og salgspost. Et pakkenavn kan være basert på fanen hvis pakken viser det indre elementet i hovedpakken. 13: TEKNISK TJENESTERLAG: Det tekniske servicelaget beskriver forholdet mellom ulike aktører, komponenter i programvareprosessen for enhver admin, søk etter registrering for ny besøkende. Slik at den nye besøkende kan logge inn på nettsiden og søke etter bok og om nødvendig kan kjøpe den. 14: DOMAIN SERVICES LAYER: Etter teknisk service lag fra delvis lagret aechicectuer, vi skal generere coading i Java eller VB prosjektet domenet er nå ferdigstilt i JAVAVB. 15: USER INTERFACE LAYER: ii. Administratoren er vant til å registrere en ny besøkende på nettstedet. Admin kan beholde disse oppdateringene. Admin behold salgspost, dvs. mye bok er nå lastet ned og hvor mye boken er nylig kjøpt med kopi, skrive osv. iii. Registrert bruker: Registrert bruker kan søke boken hva som helst og kan lese boken på nettet. Hvis brukeren er fornøyd med denne boken, kan han laste ned boken, men etter betaling. Den besøkende kan registrere søknadsskjemaet og bli medlem av nettsiden. Den besøkende kan søke bøker og lese bøkene, men han må registrere seg for å kjøpe eller laste ned boken. UML USECASE DIAGRAM: Uml gir bruk saken diagram natation å iilustrate navnene på bruk saken og forfatter forholdet mellom dem. Bruk saksdiagram og saksforhold er sekundær i bruk tilfelle arbeid usecase tekstdokument. UML KLASSE DIAGRAM: Uml klassediagrammet er å illutrere klassen grensesnitt ans sine handlinger. De brukes til stisk objekt modellering, vi har allerede innført og brukt deres uml diagram mens domene modellering. UML SEQUENCE DIAGRAM: Et sekvensdiagram illustrerer form for format der hver gjenstand samhandler via melding. Det er generaliserer mellom to eller flere spesialiserte diagrammer. PARTIAL LAYER ARCHITECTURE DIAGRAM: Sequence diagram er et interaksjonsoversikt diagram. Det gir et stort bilde oversikt over hvordan et sett av interaksjon er relatert interms av logikk og prosessflyt. Denne Partial-lagarkitekturen viser grensesnittet til sekvensdiagrammet, her viser administratoren grensesnittet ved å vise skuespillerens symbol. UML KOLLABRASJON DIAGRAM: Kommunikasjonsdiagram illustrerer at objektet samhandler på et graf - eller nettverksformat der objektet kan plasseres der et diagram. I kollaborasjonsdiagrammet kan objektet plasseres i hvor som helst på daigrammet. Kollabrasjonen kommer fra sekvensdiagram. UML STATE CHART DIAGRAM: En Uml state maskin representerer samspill hendelser og tilstander av en objekt og oppførsel av et objekt i reaksjon på en hendelse. Transaksjon vist som tillater merket med hendelsen. Den er inkludert med første psedo-tilstand og finner sluttstat. UML ACTIVITY DIAGRAM: Et Uml aktivitetsdiagram viser sekvensielle og parallelle aktiviteter i en prosess, arbeidsflyter, datastrømmer og kompileralgoritme. UML COMPONENT DIAGRAM: Komponenter er litt fuzzy konsept i denne Uml, fordi både klasse og komponenter kan brukes til å modellere noe. UML UTSLIPP DIAGRAM: Utplassering diagram viser oppdraget av konkrete programvare artefakt til beregningsmessige noder. Det viser utplassering av programvareelementer til de fysiske elementene. Utplasseringsdiagrammet er nyttig for å kommunisere eller distribuere arkitektur. Etter ferdigstillelsen av UML-diagrammer for RECRUITMENT SYSTEM bør vi generere koden. Velg verktøyalternativet fra hovedmenyen og velg deretter subalternasjonsprogrammodulen der vi skal generere koden i JAVAVBJ2EE. Så fortsett og velg generer kodealternativet som et resultat av kodegenerering. For å utføre testen for den genererte koden, velg verktøyalternativet fra menylinjen og velg kvalitetsarkitekturalternativet et undervindu åpnes. Vi skal utføre Unit Test og Scenario testing for vårt prosjekt. Så velg testalternativet en etter en, og testaktiviteten utføres for alle kadderingene og testingen utføres. Dermed har prosjektet for RECRUITMENT SYSTEM blitt vellykket utført og koder genereres.
No comments:
Post a Comment